مهاجرت به نیوزیلند ، سورناویزا ، مرجع تخصصی مهاجرت به نیوزیلند

مهاجرت به نیوزیلند

مهاجرت به نیوزیلند با توجه به کیفیت زندگی بالا، فرصت‌های شغلی متنوع و فرهنگ دوستانه، انتخابی مورد توجه است که کمتر به آن توجه شده است. این کشور با ارائه سیستم آموزشی معتبر، خدمات بهداشتی عالی و زیبایی‌های طبیعی خیره‌کننده، محیطی مناسب جهت زندگی و رشد حرفه‌ای را فراهم می‌آورد.

در این مقاله می‌خوانید

منتظر شما هستیم

برای انجام ارزیابی اولیه، اطلاعات خود را وارد نمایید

به راهنمایی بیشتری نیاز دارید؟

همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند

مهاجرت به نیوزیلند ، مقصدی جذاب و شاید ناشناخته جهت مهاجرت

نیوزیلند یا نیوزلند ( new zealand ) در سالهای اخیر با توجه به وضعیت اقتصادی ، کیفیت فوق العاده بالای زندگی ، طبیعت منحصر به فرد، فرصت های شغلی بی نظیر و امکانات ارائه شده به مهاجرین یکی از مقاصد محبوب جهت مهاجرت می باشد و مهاجرت به این کشور فوق العاده  از جمله اقداماتی است که در صورت تمایل به مهاجرت می بایست به عنوان یک مقصد مهاجرتی جهت پیشبرد اهداف خود در آینده آنرا مدنظر داشته باشید!

با توجه به تعدد مسیرهای مهاجرت به نیوزلند ، جهت مهاجرت به این کشور علاقمندان می توانند اقدام به دریافت ویزاهای متفاوتی مانند ویزای تحصیلی ، ویزای کاری و ویزای سرمایه گذاری جهت مهاجرت به نیوزلند نمایند.

لازم به ذکر است مجموعه سورناویزا ، به عنوان مرجع تخصصی مهاجرت به نیوزیلند در حال فعالیت می باشد و شما می توانید از طریق تماس با متخصصین و مشاورین مجموعه سورناویزا اقدام به طرح سوالات خود در رابطه با مهاجرت به نیوزلند ، شیوه دریافت ویزای کاری نیوزیلند ، مهاجرت تحصیلی نیوزیلند و دیگر سوالات خود نمایید.

 

مهاجرت به نیوزیلند ، سورناویزا ، مرجع تخصصی مهاجرت به نیوزیلند

سورناویزا مرجع تخصصی مهاجرت به نیوزیلند

دلایل انتخاب نیوزیلند برای مهاجرت و مهاجرت به نیوزیلند

مهاجرت به نیوزلند در سالهای اخیر تبدیل یکی از جذاب ترین گزینه ها با توجه به امکانات ارائه شده به مهاجرین ، امکانات رفاهی ، بهداشتی و سیستم آموزشی آن شده است . طبیعتا فوق العاده منحصر به فرد نیوزیلند یکی دیگر از گزینه هایی می باشد که برای افرادی که قصد مهاجرت دارند انتخابی جذاب جهت مهاجرت می باشد . شما می توانید جهت بررسی وضعیت خود ، کسب راهنمایی و مشاوره در رابطه با مهاجرت به نیوزلند از طریق تماس با مشاورین مجموعه سورناویزا و یا پر نمودن فرم درخواست سمت راست همین صفحه با ما در ارتباط باشید. در ادامه به بررسی دلایل انتخاب نیوزیلند به عنوان یک مقصد مهاجرتی می پردازیم.

1. کیفیت زندگی بالا در مهاجرت به نیوزلند

به جرات یکی از اصلی ترین دلایل مهاجرت به این کشور را می توان کیفیت زندگی فوق العاده بالا در این کشور نام برد. نیوزیلند دارای شاخص های بالای آموزش ، بهداشت و درمان ، امنیت و ارامیش می باشد و یکی از بهترین مقاصدی می باشد که می توان از آن جهت یک مقصد مهاجرتی جهت زندگی و برنامه ریزی برای آینده خود به آن فکر کنید. طبیعتا منحصر به فرد و بکر آن همراه با امکانات ارائه شده به ساکنین آن مانند سیستم بهداشتی رایگان ، دسترسی به خدمات درمانی با کیفیت ، بالا بودن سطح رفاه و سلامت ساکنین همگی از دلایلی است که می توان از آنها به عنوان دلایل برتر جهت مهاجرت به نیوزلند نام برد

2. فرصت‌های شغلی و اقتصادی

نیوزیلند دارای اقتصاد پر رونق و پیشرفته ای بوده و با توجه به رشد اقتصادی پایدار همراه با نیاز به افراد با مهارت های مختلف ، فرصت های شغلی فراوانی را برای مهاجرین فراهم می نماید به همین دلیل یکی از مقاصد جذاب جهت مهاجرت کاری و اخذ ویزای کاری به شمار می رود. با توجه به تقاضا برای نیروی کار ماهر در بسیاری از زمینه ها در نیوزیلند مانند فناوری اطلاعات ، مهندی ، پزشکی و بهداشت و درمان ، فرصتی فوق العاده برای مهاجرت کاری به نیوزیلند برای علاقمندان و متخصصین وجود دارد .

3. طبیعتا و محیط زیست فوق العاده و منحصر به فرد

اگرچه تابحال در رابطه با مواردی مانند کیفیت زندگی و یا فرصت های شغلی جهت مهاجرت به نیوزلند اشاره شد اما نباید ازین نکته غافل شد که طبیعت و محیط زیست فوق العاده نیوزیلند از دلایل برتر انتخاب این کشور جهت مهاجرت می باشد. نیوزیلند دارای مناظر طبیعی فوق العاده ، کوه هایی بلند و زیبا ، سواحل فوق العاده ، جنگل های انبوه و منحصر به فرد ، به مهاجرین و ساکنین امکان می دهد در کنار رشد اقتصادی و فردی از زندگی در این محیط بکر لذت ببرند.

دلایل مهاجرت به نیوزیلند ، طبیعت و محیط زیست نیوزیلند

4. فرهنگ و جامعه دوستانه

جامعه نیوزیلند و رفتار دوستانه و مهمان نوازانه مردم این کشور یکی دیگر از دلایل اصلی جهت مهاجرت به نیوزلند می باشد که باعث می شود مهاجرین در محیطی آرام و دلپذیر با تعاملات اجتماعی مثبت و فرهنگی فوق العاده زندگی جدید خود را شروع کنند. لازم به ذکر است نیوزیلند دارای جشنواره ها و رویدادهای فرهنگی متنوع و فراوانی در زمینه های هنری و ورزشی می باشد که برای علاقمندان مکانی جذاب و فوق الهاده می باشد. برگزراری رویداد های محلی ، جشنواره ها و رویدادهای بین المللی در نیوزیلند به مهاجرین این امکان را می دهد با افراد  فرهنگهای مختلف آشنا شده و در فضایی شاد ، فرهنگی ، اجتماعی و دوستانه زندگی جدید خود را آغاز نمایند.

5. سیستم آموزشی و فرصت‌های تحصیلی

یکی دیگر از دلایل مهم مهاجرت به نیوزیلند سیستم آموزشی با کیفیت آن می باشد ؛ نیوزیلند با ارائه آموزش‌های عالی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی معتبر خود ، به دانش‌آموزان و دانشجویان فرصت‌های تحصیلی ارزشمندی را ارائه می‌دهد که آنرا به مقصدی مناسب و فوق العاده جهت مهاجرت تحصیلی تبدیل می کند.

جهت مهاجرت به نیوزلند مسیرهای متفاوتی مانند مهاجرت تحصیلی ، مهاجرت کاری ، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و .. وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت . همچنین شما می توانید در صورت تمایل جهت کسب اطلاعات دقیق از مسیرهای مهاجرت به این کشور اقدام به مطالعه اطلاعات درج شده جهت مهاجرت به نیوزیلند در وبسایت سورناویزا نموده و یا اقدام به ارتباط با مشاورین مجموعه سورناویزا نمایید.

نیوزیلند با توجه به ویژگی های ذکر شده از کشورهایی محبوب جهت انتخاب به عنوان یک مقصد مهاجرتی است که علاقمندان و متقاضیان جهت تحصیل یا کار در این کشور ، اقدام به مهاجرت به آن می نمایند. جهت مهاجرت به این کشور روش های متنوعی وجود داشته که شما می توانید از طریق صفحه مربوط به مهاجرت به نیوزلند در وبسایت سورناویزا اقدام به مطالعه کامل و شرایط مهاجرت به نیوزلند نمایید ، در ادامه سه مسیر پرطرفدار مهاجرت به نیوزلند را مورد بررسی قرار می دهیم.

سیستم آموزشی و فرصت‌های تحصیلی

1. مهاجرت تحصیلی به نیوزیلند

مهاجرت تحصیلی همواره یکی از روشهای محبوب برای بسیاری از افراد جهت مهاجرت به کشورهای مختلف می باشد . نیوزیلند با داشتن دانشگاه ها و موسسات آموزشی معتبر ، برای دانشجویان بین المللی مقصدی جذاب بوده و به همین دلیل مهاجرت تحصیلی به نیوزیلند یکی از روش های پرطرفدار مهاجرت به این کشور می باشد تا افرادی که قصد تحصیل در نیوزیلند را دارند بتوانند اقدام به مهاجرت به این کشور نمایند.

جهت مهاجرت تحصیلی به نیوزیلند چهار مسیر وجود داشته که به صورت کامل در صفحه مهاجرت به نیوزیلند به آن پرداخته شده است . شما می توانید در صورت تمایل جهت طرح سوالات و راهنمایی با مشاورین مجموعه سورناویزا در ارتباط باشید.

1.1. مراحل مهاجرت تحصیلی

  • انتخاب موسسه آموزشی: اولین قدم جهت مهاجرت تحصیلی به نیوزیلند ، آشنایی و انتخاب دانشگاه یا موسسه آموزشی مناسب جهت مهاجرت می باشد.
  • دریافت پذیرش تحصیلی: پس از انتخاب دانشگاه، می بایست اقدام به ارسال مدارک لازم از جمله مدارک تحصیلی، مدرک زبان انگلیسی (مانند IELTS یا TOEFL) و سوابق آموزشی خود نمایید.
  • دریافت ویزای تحصیلی: پس از دریافت پذیرش از دانشگاه مدنظر ، می بایست جهت ویزای تحصیلی نیوزیلند اقدام نمایید که این ویزا به شما اجازه می دهد در طول زمان تحصیل در این کشور اقامت داشته باشید.

1.2. مزایای مهاجرت تحصیلی

  • تحصیلات در دانشگاه های معتبر : دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی نیوزیلند جزو رتبه های برتر رده بندی های بین الملی بهترین موسسات آموزشی و دانشگاه ها می باشند.
  • کار پس از تحصیل: فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های نیوزیلند می‌توانند از ویزای کار پس از تحصیل (Post-Study Work Visa) نیز استفاده نموده که به آایشان این امکان را می‌دهد تا به مدت 1 الی 3 سال در نیوزیلند در فرصت شغلی متناسب فعالیت نمایند.
  • فرصت برای اقامت دائم:  در صورت فارغ التحصیلی و وجود سابقه کاری ، فرصت جهت اقامت دائم در کشور نیوزیلند نیز برای متقاضیان فراهم می باشد.

2. مهاجرت کاری به نیوزیلند

کشور نیوزیلند با توجه به دارا بودن بازاری پویا و نیاز مبرم آن به نیروی کار ماهر در حوزه های مختلف مانند فناوری اطلاعات، مهندسی، ساخت و ساز و پزشکی، فرصت‌های بی نظیری را جهت مهاجرت کاری فراهم می نماید. همانطور که پیشتر ذکر شد این کشور به دنبال جذب نیروهای متخصص و ماهرجهت کمک به توسعه اقتصادی خود می باشد.

2.1. انواع ویزای کاری نیوزیلند

  • ویزای کار مهارتی (Skilled Migrant Visa): ویزای کار مهارتی نیوزیلند برای افرادی صادر می‌شود که دارای مهارت‌ها و تخصص‌های مورد نیاز کشور نیوزیلند هستند.
  • ویزای کار برای افراد دارای جاب آفر : افراد و متقاضیانی که از شرکت ها و کارفرماها در کشور نیوزیلند ، جاب آفر دریافت کنند امکان مهاجرت کاری و دریافت ویزای کار از کشور نیوزیلند را دارا می باشند.
  • ویزای کار پس از تحصیل: دانشجویان بین‌المللی فارغ التحصیل دانشگاه ها و موسسات آموزشی نیوزیلند ، می‌توانند جهت دریافت ویزای کار پس از تحصیل اقدام کنند.

2.2. شرایط لازم جهت مهاجرت کاری نیوزیلند

  • تخصص و مهارت‌های شغلی: دارا بودن تجربه و مهارت‌های مرتبط با مشاغل مورد نیاز جهت مهاجرت کاری به نیوزیلند ضروری می باشد.
  • زبان انگلیسی: مهارت متقاضیان در زبان انگلیسی یکی از الزامات مهم جهت دریافت ویزای کاری می باشد.
  • سلامت و سابقه کیفری: متقاضیان مهاجرت کاری به نیوزیلند و دریافت ویزای کار می بایست شرایط سلامت جسمی و روانی و همچنین عدم سو سابقه باشند.

2.3. مزایای مهاجرت کاری به نیوزیلند

  • فرصت‌های شغلی متنوع: نیوزیلند به ویژه در زمینه‌های فناوری، مهندسی و پزشکی نیاز به نیروی متخصص دارد.
  • تعادل کار و زندگی: با توجه به تعادل بین کار و زندگی در نیوزیلند ، می توان محیطی آرام و بدون تنش را برای کار در این کشور داشت.
  • امکان دریافت اقامت دائم: افرادی که به صورت موفقیت‌آمیز ویزای کار نیوزیلند را دریافت می نمایند می توانند جهت دریافت اقامت دائم نیوزیلند نیز درخواست دهند.

3. مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری به نیوزیلند

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در نیوزیلند از دیگر مسیرهای مهاجرت به این کشور می باشد . نیوزیلند جهت جذب سرمایه گذاران و کارآفرینان مسیرهای مهاجرتی را ارائه داده تا افرادی که دارای سرمایه کافی جهت سرمایه گذاری و یا ایجاد یک کسب و کار در نیوزیلند می باشند را جذب نمایند.

3.1. مزایای مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری به نیوزیلند

  • دریافت اقامت دائم: افرادی که موفق به دریافت ویزا از طریق سرمایه‌گذاری در نیوزیلند شوند، می‌توانند پس از چند سال جهت دریافت اقامت دائم نیز درخواست دهند.
  • فرصت‌های کسب و کار: همانطور که پیشتر ذکر شد نیوزیلند دارای اقتصادی رو به رشد و پویا می باشد که فرصتی مناسب جهت ایجاد یک کسب و کار و سرمایه گذاری می باشد.
  • کیفیت بالای زندگی: سرمایه‌گذاران می‌توانند از کیفیت بالای زندگی، امنیت اجتماعی و امکانات رفاهی در کشور نیوزیلند بهره مند شوند.

3.2. شرایط لازم جهت مهاجرت سرمایه‌گذاری به نیوزیلند

جهت دریافت ویزا و مهاجرت به کشور نیوزیلند از طریق سرمایه گذاری افراد متقاضی می بایست دارای حداقل سرمایه مورد نظر ، تجربه کسب و کار و مدارک مالی معتبر جهت اثبات تمکن مالی باشند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر شما میتوانید از طریق اطلاعات ذکر شده در صفحه مربوط به مهاجرت به کشور نیوزیلند اقدام نمایید .

همچنین جهت مهاجرت به نیوزلند از طریق هریک از راه های ذکر شده مانند مهاجرت تحصیلی به نیوزیلند ، مهاجرت کاری به نیوزیلند یا مهاجرت از طریق سرمایه گذاری شما می توانید با متخصصین و مشاورین مجموعه سورناویزا در تماس باشید.

مزایا و معایب مهاجرت به نیوزیلند

نیوزیلندرا می توان یکی از بهترین کشور ها جهت مهاجرت نامید و با توجه به مزایای فراوانش مورد توجه بسیاری از افرادی است که به دنبال یک زندگی بهتر هستند. یکی از بزرگ‌ترین مزایای مهاجرت به نیوزیلند، کیفیت بالای زندگی در این کشور می باشد. این کشور به دلیل هوای پاک، مناظر طبیعی خیره‌کننده و فضای آرامش‌بخش، محیطی مناسب برای زندگی خانوادگی فراهم می‌کند.

نیوزیلد همچنین به سیستم آموزشی برتر و فرصت‌های شغلی متنوع خود معروف است. اقتصاد پایدار و نرخ بیکاری پایین، این کشور را به مقصدی مناسب برای کسانی که به دنبال فرصت‌های جدید کاری هستند تبدیل کرده است.

امنیت بالای نیوزیلند و سبک زندگی سالم نیز از دیگر دلایلی هستند که این کشور را به یکی از بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت تبدیل کرده است. علاوه بر این، مردم نیوزیلند بسیار دوستانه و مهمان‌نواز هستند و جامعه‌ای چند فرهنگی را تشکیل داده‌اند که به تازه‌واردان کمک می‌کند سریع‌تر با محیط جدید خود آشنا شوند.

مهاجرت به نیوزیلند نه تنها فرصت تجربه زندگی در یکی از زیباترین کشورهای جهان را فراهم می‌کند، بلکه امکان بهره‌مندی از مزایای اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بی‌نظیر این کشور را نیز به همراه دارد.

البته پیش از تصمیم‌گیری نهایی، می بایست معایب زندگی در این کشور را نیز در نظر گرفت. یکی از معایب نیوزیلند، هزینه‌های بالای زندگی است. به خصوص در شهرهای بزرگی مانند اوکلند و ولینگتون، قیمت مسکن، مواد غذایی و خدمات ممکن است برای مهاجران چالش‌برانگیز باشد و از مواردی می باشد که قبل از مهاجرت می بایست به دقت مورد بررسی قرار گیرد.

دوری جغرافیایی نیوزیلند نیز می‌تواند یکی از مشکلات باشد. فاصله طولانی این کشور از دیگر نقاط جهان، به خصوص اروپا و آمریکا، باعث می‌شود سفرهای بین‌المللی زمان‌بر و گران باشد. از دیگر مسائلی که قبل از مهاجرت به نیوزلند می بایست به آن توجه داشت، تاثیر سوراخ لایه اوزون است. به دلیل نزدیکی به قطب جنوب، سطح اشعه‌های فرابنفش (UV) در نیوزیلند کمی بالاتر از دیگر نقاط جهان است. این به معنای آن است که افراد در هنگام فعالیت‌های بیرونی، به مراقبت‌های ساده‌تری نیاز دارند.

اما جای نگرانی نیست! نیوزیلندی‌ها از این موضوع آگاه هستند و فرهنگ مراقبت از پوست در این کشور بسیار رایج است. استفاده از کرم ضدآفتاب با SPF بالا، عینک آفتابی و کلاه، راهکارهای ساده‌ای هستند که به راحتی از پوست در برابر اشعه‌های فرابنفش محافظت می‌کنند.

با این حال، این معایب نباید شما را از مهاجرت به نیوزیلند منصرف کند. مزایای زیادی مانند کیفیت بالای زندگی، طبیعت بی‌نظیر، سطح بالای بهداشت و آموزش، امنیت اجتماعی و فرصت‌های شغلی در برخی صنایع وجود دارد که این کشور را به گزینه‌ای جذاب برای مهاجرت تبدیل می‌کند. نیوزیلند با داشتن جامعه‌ای چندفرهنگی و محیطی سالم، می‌تواند محل مناسبی برای ساختن آینده‌ای بهتر باشد.

مزایای مهاجرت به نیوزیلند - چرا نیوزیلند ؟

انواع ویزا و اقامت نیوزیلند

ویزاهای مهاجرت به نیوزیلند برای سال 2024 متنوع هستند و هر یک از این ویزاها برای اهداف خاصی طراحی شده‌اند.آشنایی با این ویزاها می‌تواند به شما کمک کند تا مسیر مناسبی را انتخاب کنید. شما می توانید جهت مشاهده اطلاعات تفصیلی و کامل در رابطه با انواع شیوه ها و روش های مهاجرت به نیوزلند و مطالعه شرایط آن از طریق صفحه مهاجرت به نیوزیلند مراجعه بفرمایید.

1. ویزای توریستی نیوزیلند

این نوع ویزا برای افرادی صادر می‌شود که قصد دارند به مدت کوتاه به نیوزیلند سفر کنند. این ویزا برای بازدید از خانواده، شرکت در دوره‌های تحصیلی کوتاه‌مدت (حداکثر ۳ ماه)، یا گردشگری مناسب است. شما می‌توانید بدون نیاز به ویزای تحصیلی نیوزیلند ، برای دوره‌های کوتاه‌مدت در این کشور شرکت کنید.

2. ویزای تحصیلی نیوزیلند

اگر قصد ادامه تحصیل در مدارس، دانشگاه‌ها یا مؤسسات آموزشی نیوزیلند را دارید و دوره تحصیلی شما بیش از ۳ ماه است، این ویزا ضروری است. نیوزیلند دارای یکی از بهترین سیستم‌های آموزشی دنیا است و تحصیل در این کشور می‌تواند فرصت‌های شغلی خوبی را پس از فارغ‌التحصیلی فراهم کند.

3. ویزای کاری نیوزیلند

ویزای کار به شما اجازه می‌دهد تا در نیوزیلند مشغول به کار شوید. برای کسب این ویزا، باید از یک کارفرمای نیوزیلندی پیشنهاد شغلی معتبر داشته باشید. همچنین، در برخی موارد می‌توانید پس از دو سال کار، برای دریافت اقامت دائم اقدام کنید. ویزای Accredited Employer Work Visa یکی از مسیرهای محبوب در سال 2024 است که برای کار در شرکت‌های معتبر نیوزیلندی صادر می‌شو.

4. ویزای اقامت نیوزیلند

این ویزا مناسب افرادی است که قصد اقامت دائم در نیوزیلند را دارند. مسیرهای مختلفی برای دریافت این ویزا وجود دارد، از جمله از طریق ویزای کاری، تحصیلی یا سرمایه‌گذاری. ویزای “Straight to Residence” نیز در سال 2024 برای برخی تخصص‌های مورد نیاز ارائه شده است که امکان دریافت سریع اقامت را فراهم می‌کند.

5. ویزای خانوادگی نیوزیلند

این ویزا برای افرادی است که قصد پیوستن به خانواده خود در نیوزیلند را دارند. این نوع ویزا شامل ویزای همراه برای همسر یا فرزندان، ویزای پارتنر و سایر ویزاهای مشابه است. اگر یکی از اعضای خانواده شما اقامت نیوزیلند را دارد، شما نیز می‌توانید از این مسیر استفاده کنید.

6. ویزای کسب‌وکار نیوزیلند

اگر قصد دارید کسب‌وکاری در نیوزیلند راه‌اندازی کنید، نیاز به این نوع ویزا دارید. با حداقل سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار دلار نیوزیلند و ارائه طرح تجاری، می‌توانید این ویزا را دریافت کنید. این ویزا به شما اجازه می‌دهد تا به صورت فعالانه در اقتصاد نیوزیلند شرکت کنید.

7. ویزای کار پس از فارغ‌التحصیلی (Post Study Work Visa):

افرادی که از دانشگاه‌های نیوزیلند فارغ‌التحصیل شده‌اند و قصد دارند در این کشور کار کنند، می‌توانند با استفاده از این ویزا به مدت ۱ تا ۳ سال پس از تحصیل مشغول به کار شوند و پس از آن برای اقامت دائم اقدام کنند

 

مدارک مورد نیاز برای اقدام مهاجرت به نیوزیلند


جهت مهاجرت به نیوزیلند، آماده‌سازی مدارک صحیح و کامل امری ضروری است. در ادامه فهرستی از مدارک مورد نیاز برای اقدام به مهاجرت به نیوزیلند آورده شده است ، اگرچه لازم به ذکر است در تمامی مراحل مهاجرت تیم مشاورین سورناویزا در کنار شما بوده و در آماده سازی مدارک کمک ها و راهنمایی های لازم را به شما انجام می دهند.

  1. پاسپورت معتبر: پاسپورت می بایست سالم و دارای تاریخ انقضای معتبر باشد.
  2. عکس‌های پاسپورتی: چهار قطعه عکس جدید با پس‌زمینه سفید و مطابق با استانداردهای عکس‌های پاسپورتی.
  3. کاورلتری: نامه‌ای که نیت واقعی شما برای مهاجرت به نیوزیلند را بیان کند و دلایل و اهداف شما را توضیح دهد.
  4. بلیط هواپیما و اطلاعات سفر: ارائه بلیط هواپیما، اطلاعات سفر و محل اقامت (مانند هتل، خانه اقوام و غیره).
  5. گواهی موجودی حساب: مدرکی که وضعیت مالی شما را تایید کند و نشان‌دهنده توانایی مالی برای تامین هزینه‌های زندگی در نیوزیلند باشد.
  6. نامه پذیرش: پذیرش از مدرسه، دانشگاه یا کالج مورد نظر در نیوزیلند.
  7. اطلاعات تماس: آدرس پستی، شماره تلفن و سایر اطلاعات تماس.
  8. مدارک تحصیلی: مدارک تحصیلی شما، که بسته به نوع ویزا ممکن است مورد نیاز باشد.
  9. گواهی عدم سوءپیشینه: مدرکی که نشان‌دهنده عدم داشتن سوابق کیفری است.
  10. مدرک زبان انگلیسی: برای اطمینان از توانایی زبان انگلیسی شما، بسته به نوع ویزا ممکن است مدرک آزمون‌های زبان مانند IELTS یا TOEFL مورد نیاز باشد.
  11. سایر مدارک: بسته به نوع برنامه مهاجرتی شما، ممکن است مدارک اضافی نظیر انگیزه‌نامه برای ویزای تحصیلی یا مدارک دیگر مورد نیاز باشد.

اطمینان از تکمیل صحیح و به‌موقع این مدارک می‌تواند به فرآیند مهاجرت شما کمک شایانی کند. البته که مدارک ذکر شده ، موارد کلی بوده و با توجه به شیوه و راه مهاجرت به نیوزلند ، مدارک مورد نیاز امکان دارد تغییر یابد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و طرح سوالات خود و راهنمایی جهت مهاجرت به این کشور ، با مشاورین مجموعه سورناویزا در ارتباط باشید.

بهترین روش مهاجرت به نیوزیلند

بهترین روش مهاجرت به نیوزیلند در سال 2024 بسته به تخصص و تجربه کاری شما متغیر است. اما مهاجرت از طریق تخصص یکی از پرطرفدارترین و مؤثرترین مسیرها به شمار می‌رود.

ویزای اقامت مستقیم: اگر از یک کارفرمای معتبر نیوزیلندی در شغلی که در لیست اول لیست سبز (Green List) قرار دارد، پیشنهاد کاری داشته باشید، می‌توانید مستقیماً برای این ویزا درخواست دهید. این ویزا به شما اجازه می‌دهد بدون نیاز به شرایط کاری اضافه، اقامت دائم نیوزیلند را بگیرید.

ویزای “Straight to Residence” یکی از بهترین گزینه‌ها برای مهاجرت به نیوزیلند است. این ویزا به افراد دارای تخصص‌های ویژه‌ای که در فهرست مشاغل ضروری این کشور (Green List) قرار دارند، اجازه می‌دهد بدون نیاز به گذراندن مراحل پیچیده به سرعت اقامت دائم کسب کنند. این ویزا در راستای پر کردن کمبود نیروی کار متخصص در زمینه‌هایی چون بهداشت، مهندسی، فناوری اطلاعات و علوم دامپزشکی طراحی شده است.

برای اخذ این ویزا، متقاضی می بایست یک پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای معتبر در نیوزیلند داشته باشد و نقش او در فهرست مشاغل ضروری باشد. همچنین، متقاضیان باید شرایط سنی (کمتر از ۵۵ سال)، تسلط به زبان انگلیسی، و همچنین استانداردهای بهداشتی و شخصیتی مشخصی را رعایت کنند. این ویزا به متقاضیان این امکان را می‌دهد که پس از تأیید، مستقیماً به اقامت دائم دست پیدا کنند، بدون نیاز به گذراندن مراحل موقت مانند ویزای کاری.

این نوع ویزا یک مسیر ساده و سریع برای افرادی است که در نقش‌های حیاتی و پرتقاضا مشغول به کار هستند. در کنار این، نیوزیلند مسیرهای دیگر اقامتی مانند ویزای کار به اقامت”Work to Residence” را نیز برای برخی مشاغل در دسترس قرار داده است.​برای این ویزا اگر شغل شما در لیست دوم لیست سبز یا در برخی از بخش‌های خاص باشد، باید دو سال در نیوزیلند کار کنید تا واجد شرایط اقامت شوید. در این مدت، باید شرایط دستمزد و تجربه کاری را رعایت کنید و کارفرمای شما نیز باید معتبر باشد.

ویزای کار با کارفرمای معتبر (AEWV): اگر شغل شما در لیست سبز نیست اما از یک کارفرمای معتبر پیشنهاد کاری دارید، این ویزا به شما اجازه کار در نیوزیلند را می‌دهد. پس از دو سال کار در شغل مرتبط، می‌توانید برای ویزای اقامت درخواست دهید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به مشاوره دارید؟

همکاران در واحد مشاوره آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند…

از طریق فرم زیر می‌توانید سوالات خود را با تیم فروش درمیان بگذارید…

مقالات مشابه

مزایای مهاجرت به نیوزیلند برای پرستاران

مهاجرت کادر درمان به نیوزیلند 2024

مهاجرت کادر درمان (پزشکان و پرستاران) به کشور نیوزیلند 2024 به قطع یقین یکی از شغل‌های سخت در دنیا، شغل پرستاری و پزشکی است. این

خدمات

شرکای ما متخصص در ایجاد دارایی های با کیفیت بالا هستند که کسب و کار شما برای موفقیت به آن نیاز دارد. روی بینا بودن تمرکز کنید و با استراتژی‌های درست حرکت کنید، و آنها می‌توانند شما را با بهترین دارایی‌ها تجهیز کنند تا دیگران را در چشم‌انداز خود جذب کنی

دوی سرعت 21 روزه

سفر کارآفرین می تواند چالش برانگیز باشد – اما همچنین قابل پیش بینی است. اکثراً کشمکش و درد است مگر اینکه بتوانید برجسته شوید، بزرگ شوید و تأثیر بگذارید. این سرعت 21 روزه دانش کاری شما را برای موفقیت در کسب و کار در دورانی که در آن هستیم افزایش می دهد.

شتاب دهنده ها

شتاب دهنده های دندانه ای طراحی شده اند تا شما را به سمت کسب و کاری سوق دهند که شما را هیجان زده کند. شما توسط همتایان نشاط‌آور احاطه خواهید شد، از طریق چارچوب‌های استراتژیک هدایت می‌شوید، در برابر اسپرینت‌های دارایی پاسخگو خواهید بود و به منابع ارزشمند دسترسی خواهید داشت. اگر محیط عملکرد را دیکته می کند، اینجاست که ارتقای شما آغاز می شود