تیم سورنـــــاویزا رو
بهتـــــر بشناســــید

از آنجایی که خودمان مسیر مهاجرت را تجربه کرده‌ایم، به خوبی با نیازهای شما از زمان تصمیم به مهاجرت تا لحظه آغاز زندگی در کشور جدید آشنا هستیم. به همین دلیل، خدمات و سرویس‌هایی که به شما ارائه می‌دهیم، حاصل آزمون‌ها و تجربیات فراوان و بررسی‌های دقیق، و بر اساس شرایط مختلف مهاجرتی طراحی شده‌اند. این تلاش ما را امکان‌پذیر میسازد تا خدماتی کاملاً عملی و مفید، متناسب با نیازهای واقعی شما در مسیر مهاجرت ارائه دهیم، تا تجربه‌ای دلنشین و موفقیت‌آمیز داشته باشید.

موسسه مهاجرتی سورناویزا

داستان ما

درباره تیم ســورنا ویــــزا...

سورنا ویزا در سال ۲۰۲۰ به عنوان مشاور و هموارکننده‌ راه در عرصه مهاجرت شروع به کار کرد و با تمرکز بر خدمات ویزای دانشجویی، پذیرش تحصیلی و دیگر زیرشاخه‌های ویزا، خود را از دیگران متمایز ساخت.
ما از همان ابتدا با علاقه‌ی عمیقی به برقراری ارتباط با دانشجویان از فرهنگ‌های متفاوت و راهنمایی آن‌ها در مسیر پیچیده‌ی تحصیل در دانشگاه‌های برتر کشورهای توسعه‌یافته، فعالیت خود را آغاز کردیم.
سفر ما با آگاهی از اینکه کار ما فراتر از پروسه‌های اداری است آغاز شد – ما مفتخریم تا به عنوان اولین موسسه مهاجرتی ایران که بیش از ۹۵٪ از فعالیت‌های خود را بر پایه هوش مصنوعی استوار کرده، به شما کمک کنیم تا رویاهای بزرگی داشته باشید، تصمیمات خردمندانه بگیرید، و با باورهای عمیق، به آرزوهای خود جامه عمل بپوشانید. شادی و احساس موفقیتی که در مشتریانمان می‌بینیم، انگیزه‌ی ما را دوچندان می‌کند و هدف ماموریت ما را درخشان‌تر می‌سازد.

تیم موسسه مهاجرتی سورناویزا

در سورنا ویزا، زمانی که موفق شدیم تأثیری عمیق بر موفقیت دانشجویان بگذاریم و استعدادهای آنها را به فعلیت برسانیم، یک لحظه تعیین‌کننده را تجربه کردیم.
تخصص ما در به کارگیری قوانین مهاجرتی و سیاست‌های آموزشی، سورنا ویزا را به یک مشاور، راهنما و حامی اساسی برای دانشجویان بدل کرده است. ما به افرادی که تصمیم به مهاجرت می‌گیرند و شجاعت قدم گذاشتن به فراتر از محدوده‌های امن خود را دارند، کمک می‌کنیم تا موانع را پشت سر بگذارند و فرصت‌هایی فراتر از مرزهای کشور خود را کشف نمایند.
دیدن داستان‌های موفقیت شما، داستان‌هایی از دگرگونی و تحقق رویاها، اشتیاق ما را دوچندان می‌کند. سورنا ویزا تنها یک نهاد مهاجرتی نیست؛ ما پلی به دنیایی از فرصت‌های بی‌پایانیم. دروازه‌ای به سوی امکانات نامحدود هستیم و با هدایت هر کلاینت به سمت رویاهایش، نسل‌های آینده را به الهام‌بخشی و توانمندسازی رهنمون میکنیم.

درباره تیم موسسه مهاجرتی سورناویزا

درباره تیم ســورنا ویــــزا...

در سورنا ویزا، ماموریت ما دگرگون کردن چشم‌انداز آموزشی و حرفه‌ای برای افراد هدفمند در ایران و سراسر جهان است.
ما در اخذ پذیرش تحصیلی و ویزای دانشجویی تخصص داریم و به دانشجویان بین‌المللی در ثبت نام در موسسات آموزشی معتبر کمک می‌کنیم، و دری به فرصت‌های جهانی می‌گشاییم. رویکرد ما بر این باور استوار است که آموزش عامل قدرتمندی برای توسعه شخصی و حرفه‌ای است، که منجر به بهبود چشم‌انداز شغلی، مهارت‌های زبانی و فرصت‌های شبکه‌سازی بین‌المللی می‌شود.
هدف ما توانمندسازی مشتریانمان برای تحقق رویاهایشان در زمینه تحصیلات عالیه، غنی‌سازی درک فرهنگی‌شان، و افزایش اشتغال‌پذیری‌شان در بازار جهانی رقابتی است و این موضوع را با بهره مندی از هوش مصنوعی و تکنولوژی های روز و ارائه راهنمایی و پشتیبانی تخصصی به مخاطبانمان محقق می نماییم. در حالی که ما موانع پیش روی آموزش و پیشرفت شغلی شما را هموار می نماییم، جهان را به کلاس درس شما تبدیل می‌کنیم و زمینه‌ساز آینده‌ای با پتانسیل و موفقیت نامحدود می‌شویم.

درباره تیم موسسه مهاجرتی سورناویزا

چشـــم‌انداز ما در ســـورنا ویـــزا

ما آینده‌ای را متصور هستیم که در آن، آموزش و پرورش مرزی نشناسد و به دانشجویان و متخصصان اجازه دهد تا بدون محدودیت‌های جغرافیایی به دنبال رویاهای خود بروند. ما به جهت دهی پتانسیل ذاتی دانشجویان و متخصصان از طریق راهنمایی هدفمند آن‌ها در میان پیچیدگی‌های مهاجرتی و چالش‌های آموزشی متعهد هستیم. هدف نهایی ما واضح و ساده است: خلق واقعیتی که در آن، نبوغ هر فرد از طریق دسترسی به آموزش و فرصت های شغلی با کیفیت بالا پرورش یابد و فراتر از هر گونه محدودیت جغرافیایی و سیاسی برود.

کلاینـــت‌های موفــــق

خدمات

شرکای ما متخصص در ایجاد دارایی های با کیفیت بالا هستند که کسب و کار شما برای موفقیت به آن نیاز دارد. روی بینا بودن تمرکز کنید و با استراتژی‌های درست حرکت کنید، و آنها می‌توانند شما را با بهترین دارایی‌ها تجهیز کنند تا دیگران را در چشم‌انداز خود جذب کنی

دوی سرعت 21 روزه

سفر کارآفرین می تواند چالش برانگیز باشد – اما همچنین قابل پیش بینی است. اکثراً کشمکش و درد است مگر اینکه بتوانید برجسته شوید، بزرگ شوید و تأثیر بگذارید. این سرعت 21 روزه دانش کاری شما را برای موفقیت در کسب و کار در دورانی که در آن هستیم افزایش می دهد.

شتاب دهنده ها

شتاب دهنده های دندانه ای طراحی شده اند تا شما را به سمت کسب و کاری سوق دهند که شما را هیجان زده کند. شما توسط همتایان نشاط‌آور احاطه خواهید شد، از طریق چارچوب‌های استراتژیک هدایت می‌شوید، در برابر اسپرینت‌های دارایی پاسخگو خواهید بود و به منابع ارزشمند دسترسی خواهید داشت. اگر محیط عملکرد را دیکته می کند، اینجاست که ارتقای شما آغاز می شود